ENGLAND - PART SIX

 
Det kändes konstigt att sätta sig på bussen som skulle ta oss till Heathrow, jag menar, var äventyret redan slut? Fick tyävrr ingen fönsterplats på planet den här gången (snodde bilden av vapendragaren) men det gjorde inte så mycket i och med att jag var såpass trött. Eller jo, det gjorde i och för sig att flygresan kändes väldigt långdragen så efter att ha varit i luften i vad som kändes som en evighet, var det skönt att äntligen få landa på Arlanda. 
 
I väntan på tåget som skulle ta oss till Falun lyckades jag stilla min hunger med en Mcflurry Magnum Classic. Ska inte ens försöka beskriva hur gott det var med en kall glass efter en hel dag på resande fot. Oh my Lord, säger jag bara. Efter att ha blivit varmt välkomnad på tågstationen bar det hemåt och trots att det kändes väldigt skönt att vara hemma igen kändes det en aning deprimerande att titta ut och se brun sörja till gräs och kala träd istället för det vår/sommarväder vi hade i England. Mina smaklökar sa dock HALLELUJAH när jag tröstades och välkomnades med lite extra god mat och jordgubbar till efterrätt.
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback