CHARLOTTE - DAY ELEVEN

 
I och med att vi alla var trötta efter gårdagens besök på Carowinds gick första halvan av dagen åt till att vila, äta muffins och kolla på TV. Jag gick även igenom mitt bagage och insåg att jag hade hela 6 påsar från VS. Bra där Bella.
 
Andra halvan spenderades inne på Walmart där vi roade oss själva (och en och en annan familj som stirrade på oss) med att prova diverse masker. 
Efter att ha spenderat närmare två timmar på Walmart där 90 % av tiden gick åt till att prova masker och kolla på diverse Halloweenutstyrslar gick vi in på Chili's och åt en sen middag. Jag, som har cravat kött sen vi kom hit, beställde såklart in en redig köttbit (ligger begravd där någonstans under pommesen) som jag åt med riktigt (!) god aptit. MMMM! 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback