CHARLOTTE - DAY FOUR

Efter att ha lämnat av Adams pappa på flygplatsen på förmiddagen åkte vi till Walmart. Herre min skapare vad stort det var! Här snackar vi många produkter på en jäkligt stor yta. Ica Maxi är ingenting i jämförelse kan jag lova. På Walmart fanns allt och lite till. Allt ifrån möbler och barnvagnar till TV-apparater och flera meter långa gånger med enbart flingor. Var nära att köpa med mig en förpackning Scooby snacks (flingor) men valet föll till slut på Cinnabon - flingor med smak av kanelbullar. Köpte även med mig en förpackning kanelbröd (haha nu var det mycket kanel känner jag) som smakade vetelängd. 
Efter att ha spenderat en bra stund inne på Walmart begav vi oss hemåt igen. Jag la mig i sängen och kollade på ett avsnitt av Pretty Little Liars och laddade upp inför eftermiddagen.
 
Lyckades övertala killarna till att åka till Michaels så att jag kunde få köpa på mig lite smått och gott. Hittade en rabattkupong som gav 15% off på ett helt köp och en som gav 40 % off på produkter ur Project Life-sortimentet och blev om möjligt ännu mer exalterad. På grund av vägarbete fick vi lov att ta en omväg och hamnade då längs en gata där i stort sett varje hus hade en amerikansk flagga och en sån där cool brevlåda där en röd flagga åker upp när man har fått post. Vi åkte även igenom vår första rondell och förbi en rosa skyskrapa.
Inne på Michaels fanns det alla möjliga prylar. Halloweenskyltningen var i full gång och det fanns verkligen allt och lite till. Allt ifrån ätbara spökhus (tänk pepparkakshus), pumpor och diverse dekorationer såsom muffinsformar, sugrör, belysning och tavlor till statyer som var lika stora som fullvuxna män. 
 
 
Kom hem med lite smått och gott och däribland ett album, 84 pocket pages och två core-kit ur Project Life serien. Hela kalaset gick på ynka 600 kr. Hemma i Sverige hade det gått på minst 1 500 kr så jag var mer än nöjd.
 
När vi kom hem började det dra ihop sig och det dröjde inte länge förrän det började spöregna och åska. Vid ett tillfälle regnade det även glas (!?) från översta våningen. Man ska då få uppleva allt, haha. I och med vädret var vi inte speciellt sugna på att bege oss ut och handla middag så vi provade att beställa hemkörningspizza. Himla bekvämt måste jag säga.
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback