CHARLOTTE - DAY FOURTEEN

 
 
Vår sista dag. Sorgligt men sant. Vill verkligen inte åka hem. Trivs så bra här i värmen. 
 
Till skillnad från många andra dagar åt vi, för en gångs skull, lunchen på plats. Himla mysigt kan jag tycka även fast man får lov att ge lite extra dricks. Vi velade länge mellan Vapiano och American Roadside men valet föll till slut på American Roadside i och med att vi skulle äta en stor och tung middag och därför inte behövde en tung lunch.
 
 
I och med att det är 9/11 idag stod flaggorna på halv stång. 
 
Eftermiddagen bjöd på ett mall-besök och sista-minuten-shopping. Inhandling av presenter och lite annat smått och gott stod på listan. Efter shoppingutflykten var det dags för middag.
Middagen intogs på den italienska restaurangen Buca di Beppo. Ett himla trevligt och mysigt ställe må jag säga. Gigantiska potioner men åh så god mat! 
 
Efter middagen var det tänkt att vi skulle hem och titta på säsongsavslutningen av Honey Boo Boo men i och med att jag inte fick ihop min packning drog vi till Wallmart och köpte en carry-on. Välbehövligt kan jag tala om för oj så skönt det var att slippa pressa pressa pressa för att få med allt.
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback