CHARLOTTE - DAY NINE

Började, i vanlig ordning, morgonen med att redigera gårdagens bilder och föra över dessa till datorn. Efter att ha duschat och ätit frukost läste jag nya numret av Cosmopolitan medan jag väntade på att killarna skulle bli färdiga så att vi kunde åka till Carolina Place Mall.
 
Väl där lyckades jag springa på ett par rosa Nike som jag kärade ner mig i totalt och som faktiskt också fanns i min Bigfoot-storlek. Tänkte att det var menat att jag skulle ha dom där så trots att jag egentligen var ute efter den nyare modellen fick skorna följa med hem.
 
Gick förbi Disney och tyckte att den butiken såg mer intressant ut än vad den gjorde på det andra mallet så jag var självfallet tvungen att smita in, och visst var den mer intressant allt. 
En annan butik jag smet in på var VS. Det som från början var "jag ska bara kolla" blev ganska snabbt "jag ska bara köpa det här". Från och med nu är det därför köpförbud på VS för min del. Avslutade besöket på mallet med en Ceasarsallad. En god sådan för att komma från ett "gatukök". Lite spännande och annorlunda att skålen bestod av ett format pitabröd. Tummen upp på det!. 
På vägen hem såg vi en bil som hade WTF på sig registreringsskylt. Himla kul tyckte vi. Stannade till på The Fresh Market och köpte på mig jordgubbar för flera veckor framåt. Nu ska jag minsann få äta tills det sprutar ur öronen på mig. Hittade även på Cinnamon Chip muffinsen som var så himla goda. Perfekt som fredagsmys.
 Kvällen avslutades framför TVn och jag somnade, i vanlig ordning,  i soffan. 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback