CHARLOTTE - DAY SEVEN

Morgonen startade på restaurangen Ihop eftersom vi inte ville vara hemma när städerskan skulle komma och städa. Det fanns typ en miljon olika frukostalternativ men valet föll till slut på "Original Buttermilk Panncakes".
Ett väldigt bra val eftersom pannkakorna vad supergoda! Var väldigt orginell och tog vanlig sirap men grabbarna sa att de andra också var väldigt goda så jag kanske får vara lite wild n' crazy nån dag och prova en annan sirap.
 
Att ha en temperatur på 22 grader kvart i tio på morgonen var heelt okej om jag säger så men den höga luftfuktigheten var inte lika förtjusande då den tvingade mig att ha uppsatt hår. I och för sig tvingar luftfuktigheten mig att ha uppsatt hår varje dag för att undvika ett okontrollerbart burr så det var ju egentligen inte något nytt.
 
Efter frukosten bar det iväg till mallet i Southpark.
Först ut på dagens butikslista stod Dick's i hopp om att kunna hitta promenadskorna från Nike som jag vill ha i rätt storlek. Det fanns ett (!) par i min big-foot-storlek. Oturligt nog i fel färg. Eller fel och fel, svart är ju aldrig fel men jag hade tänkt mig ett par lite färggladare den här gången. Antar att jakten fortsätter.
 
Hittade världens snyggaste dagbok inne på Urban och lekte med sand, eller sånd som det faktiskt hette, inne på Brookstone.
Smet in på Sephora och tittade på lite smink. Hittade flera olika bantningshjälpmedel (inne på en sminkbutik!?) med roliga namn, däribland "Fat Girl Sixpack". Gick ut därifrån tomhänt (duktig Bella) och intalade mig själv att jag inte behövde köpa på mig ännu mer smink.
 
Hamnade därefter på Apple och råkade få syn på världens snyggaste mobil/plånboksväska. Kunde bara inte gå därifrån utan den så det slutade med att jag gav mig själv en försenad födelsedagspresent. 
Vi åt sjukt god lunch på mallet och jag öppnade mitt livs första lyckokaka. Efter lunchen satte vi oss i bilen och körde hemåt igen. Åkte förbi ett jättefint och lummigt bostadsområde innan vi välkomnades av skylinen.
 Fick utöver Michael Kors-väskan även med mig lite smått och gott från The Body Shop. Priserna var så galet bra att jag inte kunde motstå mitt ha-begär. I och för sig var det inga onödiga saker jag köpte så jag antar att det inte var så dumt ändå. Efter att ha vilat en stund i lägenheten ville killarna till Best Buy så vi åkte dit en snabbis. Jag fotade solnedgången innan vi åkte hem och somnade, i vanlig ordning, på soffan efter två avsnitt av Honey Boo Boo.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback