CHARLOTTE - DAY SIX

 
Har blivit himla morgonpigg här i USA och har vaknat mellan 7 och 8 varje dag. Inte mig emot dock, ju mer vaken tid i USA desto bättre!
 
Nåväl. Morgonen började framför datorn i och med att jag inte kunde följa med ner till gymmet på grund av min förkylning. Efter att ha dragit på ansiktet stack vi ner till American Road Side och hämtade ut maten vi beställde igår men som vi inte kunde hämta ut på grund av att det var Labor Day. 
 
Efter maten var det dags för shopping.
 Visserligen inte på IKEA men jag var bara tvungen att ta en bild när vi åkte förbi. Första stoppet gjordes på Michaels där jag handlade lite mer Project Life prylar. Efter det åkte vi till Concord Mills Mall. Avverkade Best Buy lite snabbt för att sedan gå in på själva mallet. 
 Herre jäklar vad stort det var! Är medveten om att det är återkommande fras men allt är liksom så mycket större här. Och med allt menar jag verkligen allt. 
Gick förbi en Legobutik (orkade aldrig gå in eftersom den var fullproppad med människor) och stannade enbart till för att fota operahuset som vad uppbyggt i skyltfönstret. 
Gick därefter in på Disney (i London var butiken mycket häftigare) och klämde lite på alla prinsessklänningar. Tänk om man hade fått gå in i en Disneybutik när man var liten, snacka om att mamma och pappa hade blivit fattiga då. Efter Disney var det dags för Forever 21. Återigen, sjukt stor butik. Nästan för stor kan jag känna. Men jag hittade en jättefin klänning för ynka 20 dollar som ni ska få se sen. 
Efter Forever 21 sprang jag in på Victoria's Secret och köpte med mig lite smått och gott. Som jag älskar denna butik! 
 När vi kommit hem till lägenheten igen fick vi veta att poolen inte kommer att hinna bli sanerad och brukbar innan vi åker hem. Hur trist är inte det på en skala då? Jag som hade sett fram emot att börja och avsluta dagen med ett dopp. Har jag otur eller har jag otur?
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback