CHARLOTTE - DAY THIRTEEN

Resans slut börjar tråkigt nog närma sig och idag stod inget mindre än provpackning på schemat. Med tanke på att det finns en hel del minus på mitt kontoutdrag har jag varit "duktig" och lyckats samla på mig en del extrabagage. Kul att shoppa men mindre kul att ha en väska som väger 30+ kg när jag bara får checka in en väska som väger 23 kg. Oh well, det löser sig! I värsta fall får jag köpa en carry-on för en billig peng (ångrar ju lite att jag inte tog med mig min från början kan jag tala om).
 
Efter att ha pratat med dom där hemma fick vi nys om ett mall vi inte visste fanns och därmed inte hade besökt. Antingen är jag sjukt bra på att övertala eller så orkade grabbarna helt enkelt inte säga emot min önskan om att få åka dit en snabbis. Jag menar, vi kan ju inte åka hem utan att ha varit dit!? Visserligen var Northlake Mall  inget utöver det vanliga men det kändes bra att ha varit där. Åt min första skål Frozen Yogurt och herre min skapare vad gott det var. Varför testade vi inte det tidigare kan man ju fråga sig....
 
Dagen avslutades med en redig köttbit på TGI Friday's. Behöver jag ens skriva hur gott det var!?
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback