CHARLOTTE - DAY TWO

Efter att ha kollat in poolen, gymmet och sällskapsrummet gick vi ner till American Roadside som ligger alldeles bredvid lägenheten och åt lunch. Eller ja, jag åt inte där. Jag hade min doggy bag från Vapiano som vi åt på kvällen innan. Men hur coolt är inte det här stället? Så amerikanskt det kan bli typ. 
 
Efter lunchen gick grabbarna ner för att spela biljard i sällskapsrummet medan jag satte mig i en soffa på uteplatsen. Satt dock inte där länge för solen stekte på så mycket att det gjorde ont. Till och med för mig, som älskar solen och värmen, blev det alldeles för olidligt. Då är det rätt varmt alltså.
Flydde in till grabbarna och letade på sällskapsrummets kaffehörna. Såg, till min stora lycka, att det fanns kaffemuggar från Starbucks och även fast jag inte dricker kaffe, te eller choklad kände jag att jag bara var tvungen att ta en mugg. Så jag tog en. Tom och allt. Låtsas kan man ju alltid göra.
 
På eftermiddagen satte vi oss i bilen och körde till ett mall i Southpark. Tog en Ceasarsallad på California Pizza Kitchen och herre min jäkla skapare vad god den var! Slår lätt alla sallader jag någonsin ätit! Efter middagen smet jag in på Victoria's Secret i över en timme och shoppade mig lycklig. Inte så vidare uppskattat av mitt sällskap måste jag säga men det var så värt det! Kom hem med hur mycket fint som helst.
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback