Trivs ju rätt bra om jag säger så

Som ni ser så har vi en rätt härlig utsikt från balkongen. Älskar att sitta där ute och bara titta mig omkring. Att hösten snart knackar på dörren är svårt att greppa när det är jättefuktigt och minst 30 grader varmt ute varje dag. Inte mig emot dock, älskar verkligen värmen och njuter så fort jag befinner mig utomhus.
Något annat jag älskar är lägenheten vi bor i. Den är helt fantastisk! Ska försöka fota och visa er någon dag.
 
Om det ändå fanns liknande koncept hemma i Sverige... Vi har pool med tillhörande soldäck, sällskapsrum med diverse soffor, tv-apparater och datorer och en egen filmsalong man kan hyra och se på film i.
 
 Utöver det har vi även en stor uteplats med flera soffgrupper och tillhörande eldstad, en stor fin lobby där man kan träffas och sitta och vänta in kompisar och sist men inte minst har vi även ett gym med både maskiner och fria vikter som vi får bruka hur mycket vi vill. Här kan man då inte skylla på att man inte orkar ta sig till gymmet. En knapptryckning i hissen och man är där på nolltid. Att det skulle vara tråkigt att träna kan man inte heller ursäkta sig med för varje maskin har en egen TV man kan titta på medan man tränar. Hur grymt är inte det? Se på TV samtidigt som man tränar!? WIN WIN SITUATION!
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback